سوالات متداول

شما در این بخش ( سوالات متداول ) می توانید پاسخ سوال های خود را پیدا کنید.

 

– چگونه از فروشگاه ایستگاه بازی خرید کنم ؟

شما می توانید با انتخاب کالا های مورد نظرتان ( اضافه کردن محصول مورد نظر به سبد خرید ) سپس کلیک یا لمس کردن دکمه سبد خرید به صفحه ثبت اطلاعات بروید. برای ادامه مراحل خرید ، مشخصاتی را جهت تکمیل سفارشتان ثبت کنید مثل : نام و نام خانوادگی ، شماره تماس و… را کامل کنید تا سفارش شما در فروشگاه ثبت شود و به صفحه درگاه پرداخت منتقل شوید.

 

–  از کدام شهرها و مناطق می توان از شما خرید کرد ؟

فروشگاه ایستگاه بازی تمام شهرها و شهرستان های ایران عزیزمان را که دارای اداره پست باشند را پشتیبانی می کند.

– شما از چه نوع پستی برای ارسال محصولات استفاده میکنید ؟

با توجه به ارائه خدمات شرکت پست مرکزی ایران به صورت ارسال مرسوله پستی ( تیپاکس ) در شهرستان ها ، محصولات خریداری شده توسط شما به صورت تیپاکس برای شهرستان ها قابل ارسال است.

در استان تهران خرید های مشتریان گرامی با پیک و یا پست پیشتاز ارسال میشوند.

 

– آیا امکان پرداخت هزینه محصول هنگام تحویل درب منزل ممکن است ؟

در حال حاضر امکان پرداخت درب منزل در مناطق 22 گانه تهران وجود دارد. تیم ایستگاه بازی در تلاش است به زودی در تمامی استان های ایران شرایط پرداخت درب منزل را فراهم کند.

 

– چطور محصول مورد نظر خودم را در سایت شما پیدا کنم؟

شما مشتریان گرامی میتوانید با استفاده از موتور جستجو سایت و یا منو ( دسته بندی ها ) کالا مورد نظر خودتان را پیدا کنید .

 

– با وجود نوسانات قیمت دلار آیا به قیمت های درج شده در فروشگاه می توان اعتماد کرد ؟

بله ، تیم فروش فروشگاه ایستگاه بازی روزانه چند بار قیمت های موجود در سایت را با نرخ دقیق در سایت به روز رسانی میکند.

 

سوالات متداول

در صورتی که شما پاسخ خود را در بخش سوالات متداول پیدا نکردید ، به صفحه ارتباط با ما مراجعه کنید.